annaferus.blogg.se

Anna Ferus, just another wild child

High School

Kategori: Usa Resan

Yo, Yo!

Jag har pratat med rektorn för skolan jag är intreserad av.
Vi har bestämt ett skype möte, hon lät väldigt poitiv!
Jag ska gå senior year, vilket är det sista året.
Jag vet inte riktigt vad jag ska läsa än, men det löser sig nog så småning om.
Just det skolan har en bulldog som maskot (?) och färgerna är oranga.
 
Efter High School, tror jag att jag vill stanna i USA och läsa på collage. 
Min mamma lästa på CIA (haha), som inte är så coolt som det låter.
Det är nämligen en förkortning på Cleveland Instetute Of Art.
Min mamma är alltså konstnär!
Jag vet ett collage i florida com verkar awzum!
Det är inte super flashigt, men jag tror inte att jag skulle passa in på en flashig skola.
Been there done that...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: