annaferus.blogg.se

Anna Ferus, just another wild child

The perks of being a wallflower

Kategori: Movie Time

God morgon!

Jag måste bara säga att jag har sett en av de bästa filmerna någonsin.
Seriöst, någon som har någon igenkännings faktor över huvudtaget i den här filmen,
kommer gråta, skratta och gråta.
Emma Watson (Hermione) spelar en av huvudrollerna tillsamans med Ezra miller och Logan Lerman.
Logan Lerman har jag inte sett så mycket av innan (förutom Percy Jackson, vilket också är en bra film!), men oh boy hur han tolkade sin roll. Om Charlie existerar (Lermans roll) tänker jag gifta mig med honom.
Tack för att någon äntligen gjort en vettig high school film!
 
The perks of being a wallflower handlar om Charlie (Logan Lerman). Han börjar sitt freshman year, efter att ha spenderat en tid på ett psykhem.
I början förstår man inte vad för sjukhus eller varför han har varit där.
Vilket är en av sakerna som gör filmen så otroligt underbar!
Han träffar Sam (Emma Watson) och Patrick (Ezra Miller), två udda styvsyskon som går på hans skola.
Han kommer snabbt in i "de udda kidzens gäng" och självklart blir han hopplöst förälskad i Sam.
 
Den här filmer innehåller inte bara sjukt bäst musik, utan även bästa handligen i en high school film genom tiderna!
 
KÄRLEK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: