annaferus.blogg.se

Anna Ferus, just another wild child

Hair extensions

Kategori: Style

Hi ya'll!

Idag använder nog de flesta tjejer (och killar?) extensions.
Jag själv har haft träns(?) och microrings. Jag ska snart förhoppningsvis nästa månad, sätta i keratin/nail-hair.
Jag har hört att det är det minst slitsamma på håret, vilket makes since.
Jag beställde mitt set fråm www.aliexpress.com , vilket är en jättebra hemsida för sånna här saker.
Det var en vän spm tipsade mig om den, och håret jag hr beställt kostade ca. 400 kr, vilket är JÄTTEBILLIGT.
Det är faktiskt bra kvalité och jag är nöjd. 
Jag har tänkt att göra en ombre på mitt hår, (vilket är för er som inte vet) när man har ca 10-20 cm "utväxt".
Finns säkert andra stilar på det ockås, är ingen expert.
Jag ska ha mörkbrunt upp till, och ljus/blont ned till.
Jag tror detta kommer bli jättebra (hoppas iaf), man vill ju vara smexig in för sommaren ;)
 
Ashley Simpson OMBRE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: