annaferus.blogg.se

Anna Ferus, just another wild child

Besluts ångest!

Kategori: Usa Resan

Yellow!

Nästa vecka ska jag ansöka om mitt ESTA, vilket är själva inresetillståndet.
Jag ska inte söka mitt study visa försen vi har kommit till USA, ser det ut som just nu.
Jag har också funderat på att göra GED:s istället för att gå på high school, fast det hade ju varit roligt att gå i skoaln!
Dock kan jag ansöka till collage direkt efter mina GED test. 
Vilket består av fem olika prov, i matte, skrivning, no, so och läsning (?) sämsta översättningen!
Nu står jag ialla fall mellan dessa två val...
Jag har sådan besluts ångest, jag tror dock att jag skulle kunna klara alla prov.
Gjorde ett online test idag och fick helt okej resultat.
Man kan även "enroll" i en klass, där man studerar alla ämnen med en grupp andra, och med lärare.
Jag tror att jag ska försöka mig på att ta testen först innan jag beslutar mig för något.
Vad hade ni gjort? 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: