annaferus.blogg.se

Anna Ferus, just another wild child

Skarasommarland!

Kategori: Allmänt

Hallo!

Idag har min snälla far beställt årskort till skara sommarland, till nästan alla sina barn!
(alla utom min storebror)
Det är något vi har gjort de senaste åren, och det är faktiskt rätt kul.
Mina småbröder är där typ 3-4 gånger i veckan på sommaren.
Man har jäkligt roligt om man är där med sin familj!
Speciellt om man som jag har mååånga syskon.
Förra året hade vi världens bästa dag där. Då var min storebror också med!
Det är verkligen något jag rekomenderar att göra i sommar.
För er som inte har riktigt koll på vad det är, så är det en nöjespark.
Dom har en del åkattraktioner, men det är mer för "barn".
Dock är jag ju inte ens 160 lång, så jag får ju inte åka allt :/
Men iaf, så har dom en vattenpark också, det är den som är det roliga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: