annaferus.blogg.se

Anna Ferus, just another wild child

Beauty School

Kategori: Allmänt

Halloj!

Jag tror jag har bestämt mig för att ta GED testerna, och sedan söka in på beauty school.
Jag vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv, men om jag inser att jag inte vill jobba på en salong senare kan jag ju bara söka in till en annan skola. 
Just nu tror jag att det är bra för mig! 
Att få göra något som man tycker är kul och om är praktiskt!
Jag hatar att sitta i en skolbänk, speciellt på föresläsningar, om det är något man inte är intresserad av.
En del föreläsare har typ en "sago" röst, så man somnar efter 5 min.
Sådan var min förra matte lärare.
Min syster är gött avundsjuk, hon är bara 13 år, men hon skulle göra allt för att gå på beauty school!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: