annaferus.blogg.se

Anna Ferus, just another wild child

Nutrilett Quick weight loss

Kategori: Weight loss

Tjenis!

Jag började igår med nutriletts nya quick weight loss.
Jag tycker att den är mycket godare än den "gamla".
Jag hade tänkt att jag skulle berätta för er hur det går och om den är bra eller inte.
Så kan ju ni själva prova den också.
Det jag tycker är jobbigast är att jag aldrig blir mätt.
Jag äter ju självklart riktig mat också.
Som jag nämde i min förra inlägg är det viktigt att man äter rätt.
Men jag är så jäkla hungrig hela tiden! Jag vet dock att det kommer gå över så fort min kropp har vant sig.
Något jag skulle vilja tipsa om i den nya serien är choklad shaken, som man köper färdig.
Den smakar som pucko och är inte alls lika torr som den förra.
Portions påsarna är rent ut sagt vidriga! (choklad)
Jag tror jag ska köpa vanilj också.
Jag fick föresten min juciy couture tracksuit idag! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: